Xamsachilik an’analari mavzusida ochiq dars ishlanmasi

Xamsachilik an’analari
Darsning maqsadi:
a)ta’limiy maqsad:o’quvchilarda xamsachilik a’nanalari,tarixi haqida bilim,ko’nikma hosil qilish;
b)tarbiyaviy maqsad:o’quvchilarni komillikka ,barkamollikka undash orqali ularga ahloqiy tarbiya berish;
d)rivojlantiruvchi maqsad:o’quvchilarda insoniy fazilatlarni shakllantirish,mantiqiy fikrlashga o’rgatish.

Dars turi:yangi mavzu bayoni
Dars metodi:”Tezyurar savollar”,”Klasster ichida klasster”,”Toifalash jadvali”
Dars jihozi:ko’rgazmalar,tarqatmalar, test savollari,rasmlar,rag’bat kartochkalari.
Darsning borishi:
1.Tashkiliy qism.
O’quvchilar bilan salomlashib,davomat aniqlanadi,sinfxona tozaligi,o’quvchilarning darsga tayyorgarligi ko’zdan kechiriladi.dars musobaqa tarzida o’tkaziladi,o’quvchilar guruhlarga bo’linadi.
2.O’tgan mavzuni mustahkamlash.
O’tgan darsdagi Alisher Navoiy hayoti va ijodi bo’yicha ”Tezyurar savollar” dan foydalanib o’quvchilar bilimlari sinovdan o’tkaziladi.
1-guruhga savollar
1.Navoiyning maktabdosh sirdosh do’sti kim?
-Husayn Boyqaro
2.Foniy so’zining ma’nosi?
-O’tkinchi
3.Shoirning 1483-1485-yillarda yozilgan mashur asari?
-“Xamsa”
4.Navoiy nechta she’riy devon tuzgan?
-5 ta
5.”Xazoin ul-maoniy”devoni fors-tojik tilida qanday nomlangan?
-“Chor devon”

Yuklab olish

Fikr bildirish

E-pochta manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy ma'lumotlar * bilan belgilangan